“Bra!! ”
Omdöme om Kungsgatan 1

Kungsgatan 1
Boka med
Kungsgatan 1 har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 9 av 274 Restauranger i Örebro
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig lättsam personal och bra service. Noga med att presentera maten. Lite snabb fart mellan förrätt och varmrätt men de var sedan duktiga på att känna in att vi ville vänta med efterrätten. Mycket prisvärd trerätters med välkomponerat dryckespaket. Hjorttartar "vann" över pilgrimmsmusslan till förrätt. Och oxkinden till varmrätt var gudomlig! Rekommenderar ett besök.

Tack Frida F

Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Välisgt trevlig personal, grymt skön nästan familjär atmosfär och underbara smaker!
Menyn baserat på trerätterspaket prisvärda alternativ mellan 400-500 kr. Smakar som minst det dubbla.

Tack ThomasT1760
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Var där en lunch,skulle bjuda en god vän på en trevlig upplevelse. Vi beställde fisk, som dröjde innan den serverades. Maten var kall när den kom. Jag påpekade detta för den kvinnliga personalen, som tog bort våra tallrikar och efter ett tag återkom med varm mat som hon bokstavligen kastade framför oss.Ingen ursäkt erbjöds! Dit går jag aldrig mera. Ska påpekas att detta var inte min första besök. Andra besök var ganska hyfsade.

Tack Janice K
Omdömet skrevs 22 december 2017

Var där med sällskap vid lunchtiden. Beställde fisk med potatismos (enligt deras meny "Vinpocherad torsk, serveras med sunside potatispure,
saffransskum, och grönkålschips"), verken såg bra ut eller smakade bra. Lunchen kostade 108 kr och var inte prisvärt. Sallad, kaffe, dricka och kakor ingick som kompenserade priset till en viss grad.

Tack Froswe
Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Hade en sittning 19.30 och ljudnivån var väldigt hög redan när vi klev in. Den eskalerade bara mer och mer, trots att folk droppade av, och till slut var vi tvungna att gå, innan efterrätten. Vi stod inte ut, kunde inte prata normalt trots att vi satt efter en vägg.

Maten och personalen var dock riktigt bra och trevlig. Föreslog bra viner och presenterade alla rätter som kom in.

Tack Jerker E

Resenärer som tittade på Kungsgatan 1 tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Kungsgatan 1? Berätta vad du tyckte!