“Ett besök är ett MÅSTE.”
Omdöme om Mojo

Mojo
Rankad som nr 21 av 309 Restauranger i Örebro
Beskrivning: Mojo är ditt andra vardagsrum. För er som vill slinka in och avnjuta en god måltid eller en fräsch drink. En modern restaurang med smaker från världens alla hörn. Vi tycker att bland det bästa med att gå på restaurang är att dela den upplevelsen och även maten med dina nära & kära. Därför har vi utformat menyer där vi uppmuntrar till sharing.

W O W!

Atmosfären är fantastisk. Mysig och mystisk men samtidigt väldigt tilltalande och spännande.
Maten var helt underbar. Jag drömmer fortfarande om maten och längtar tills nästa gång jag ska dit.

Jag har levt i 29år och mojo rankar in på top 3 i bästa matstället!

Ger mina varmaste rekommendationer.

Datum för besöket: september 2020
Tack S1110BGsarae

Säger bara wow wow wow! Vilket ställe. Fantastisk personal som tog sig tid till varje besökare. Maten var grym! Vi valde att äta smårätter och dricka drinkar till "efterrätt". Enda lilla minuset var att miljön var ganska bullrig, men inte konstigt för en lördagskväll.

Datum för besöket: september 2020
Tack mmarielleef
Omdömet skrevs 13 september 2020

Kan varmt rekommendera Mojo. De har superbra service, otroligt god mat och smarriga drinkar! Ett tips är att beställa flera små- och mellanrätter och dela med sällskapet. Älskar deras halloumi-sticks med dynamitsås.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack rekmacka
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Genom tips från en god vän fick veta om Mojo. Helhetsintrycket med fluffiga mysiga stolar satte känslan från början, de goda och fantasifulla drinkarna sen.
Jag har diverse födoämnes allergier, och en kille satt och gick igenom hela menyn med mig. Fick aldrig känsla att vara besvärlig kund, utan bara vänlig omtänksamhet tillbaka.
Och så maten... Hallelujahmomet, "Harry mötte Sally"-moment...

Deras Lobster Shrimptacos var munsbitar att minnas för alltid. Som mellan rätt tog jag råbiff, i deras egen variant en utmärk kombo av smaker, färger, texturer. Perfektion!

Matperfektion + avspänd vänlig personal + rolig charmig inredning =Mojo!

Datum för besöket: juli 2020
Tack YvonneB1992
Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

Gemytligt ställe med lyhörd och bra personal. Kanske kunde en snabbguide i menyn höjt betyget något. Med facit i hand rekommenderas en kombination av små- och mellanrätter.

Startade med varsin drink och de var fantastiska. Vi valde Hjälmargös, Råbiff och Risotto. God fisk som var bra tillagad, men med tillbehör som inte gav rätten harmoni. Det blev hårda och spretiga smaker som inte riktigt gick ihop.
Risotton och råbiffen var Hallelulja moment! Fullträff helt enkelt
Vi planerar redan vårt nästa besök!

Datum för besöket: juli 2020
Tack 858maline

Resenärer som tittade på Mojo tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Mojo? Berätta vad du tyckte!