“Helt magiskt ett koncept som ingen har”
Omdöme om Kebabfabriken

Kebabfabriken
Rankad som nr 74 av 305 Restauranger i Örebro
Beskrivning: Kebabfabriken jobbar med noga utvalda leverantörer och råvaror för att vår kebab ska hålla så hög kvalité som möjligt. Kvalitet är viktigt för oss därför har vi själva tagit fram våra kombinationer av nötkött, fläskkött, kyckling och vegetarisk soja. Vi lyfter kebaben till nya nivåer genom att ge våra gäster stora möjligheter till variation av protein, grönsaker och såser.

Helt magiskt ett koncept som få i Sverige har och helt utmärkt kebab i världsklass. Är ett måste när man är på genomresa i Örebro, ligger bra till vid avfarten

Datum för besöket: maj 2021
Tack M8674YOwilliamh

Omdömet skrevs 3 oktober 2020 från mobil enhet

Inte långt från E18 genom Örebro ligger denna restaurang. Här äter man snabbmaten kebab på ett nytt sätt.
Du väljer själv protein och grönsaker och toppar det hela med just den sås du vill ha. Gigantiska portioner och riktigt gott. Mycket bättre än många andra snabbmatsrestauranger.
Snabbt, fräscht välsmakande. Rekommenderas.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack lasselelle
Omdömet skrevs 15 september 2020 från mobil enhet

Fantastiskt kebab och bra koncept. Du väljer själv hur du vill ha din kebab. Tallrik, salladsbowl, rulle eller bröd. Ris, pommes eller mos till tallriken. Sen väljer du bland massor med fräscha grönsaker. Välj kött, nöt, fläsk eller kyckling. Välj bland flera såser. Deras egen KF är riktigt bra.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack josefduvenfelt
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Vi hade hört om kebabfabriken av några vänner , på väg hem från Göteborg tänkte vi ” måste smaka på kebaben som är så omtalad ”
Det överensstämmer med allt positivt man har hört . Det mår upp till förväntningarna . Riktigt god kebab, fint och mysigt ställe med en touch av medelhavet / Turkiet. Oerhört trevlig personal och servicen är Topp!

Vi beställde kebabtallrik med ris och grönsaker , kebab med bröd och kevbabsallad . Det var så himla gott och fräscht ! Rekommenderar starkt ! Ett måste om du är i Örebro

Datum för besöket: juni 2020
Tack solsidan83
Omdömet skrevs 16 februari 2020 från mobil enhet

Ett riktigt bra koncept
Underbart att kunna välja exakt vad talkriken ska innehålla med stort utbud.
God mat!
Enda minuset är en högljudd lokal.
Drive thru med kebab är också väldigt bra.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Branzell

Resenärer som tittade på Kebabfabriken tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Kebabfabriken? Berätta vad du tyckte!