“Fiskben i min skaldjursrisotto...”
Omdöme om Cantina N3

Cantina N3
Rankad som nr 9 av 303 Restauranger i Örebro
Beskrivning: Italiensk vinbar
Beskrivning: Italiensk vinbar
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Besökte Er restaurang i dag. Hade längtat efter riktigt god mat och service som utlovats. Blev dock besviken på mottagandet när jag fick flera fiskben i min skaldjursrisotto. Påtalade detta för servitören som påvisade detta för kocken. Blev inte erbjuden någon som helst kompensation eller någon ursäkt som kändes okej. Fick till svar att det inte var ert fel. Det stämmer ju, men det var heller inte mitt fel som gäst. Så servicen att bemöta uppenbara fel kan verkligen förbättras.

Tack lillanypon

Omdömet skrevs 14 februari 2020

Vilken god mat o passionerad personal. De kan sin sak o vilket bemötande. Mät o nöjd då jag inte äns fick plats med efterrätt som jag verkligen skulle vilja ha. Blir fler besök.

Tack barbroj943
Omdömet skrevs 12 februari 2020

Detta är topp 10 bästa restauranger jag besökt i mitt liv. Maten är mer av ett hantverk och miljön är magisk, personalen också. Små portioner dock, om man är väldigt hungrig. Men är man i Örebro måste man äta på detta ställe, borde stiftas i grundlagen!

Datum för besöket: november 2019
Tack glenndonnestenn
Omdömet skrevs 9 februari 2020

Mysig kvaterskrog. Vi åt en magisk italiensk 3 rätters. Fick också en upplevelse med kunnig vinpresentation.Perfekta viner till maten. Så nöjda.

Tack Marie K
Omdömet skrevs 8 februari 2020 från mobil enhet

Helt fantastisk restaurant med kunnig och suverän service. Hit kan en lätt komma att bli stamkund. Mycket god pasta och gott vin.

Tack andersl777

Resenärer som tittade på Cantina N3 tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Cantina N3? Berätta vad du tyckte!