“Rekommenderas”
Omdöme om Vinapho

Vinapho
Rankad som nr 46 av 304 Restauranger i Örebro

Otrolig bra ställen med godmat. Fint lokal och trevlig personal. Stora portioner för bra pris. Färska varor. Rekommenderar stekris med färska grönsaker och räckor.

Datum för besöket: maj 2021
Tack GretaW70

Omdömet skrevs 5 februari 2021

Örebros bästa Asiatiska Restaurang. Mat, personal och service i absolut bästa klass.
Tagit flertalet rätter och samtliga känns vällagade och otroligt goda.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack FilipR10
Omdömet skrevs 1 januari 2021

I år, i Corinaisolering, fick det bli en Take Away med"Tre små rätter" som min Nyårsmiddag, bästa beslutet! Så Jättegott!!!

Datum för besöket: december 2020
1  Tack Nilla-62
Omdömet skrevs 12 december 2020

Högsta betyg, vi delar på maten eftersom vi ej äter så mycket, och personalen hjälper till att lägga upp på två får. Bra service.

Datum för besöket: december 2020
2  Tack tommysE6277WT
Omdömet skrevs 14 oktober 2020

Fantastisk mat, tog oss visst ett trip till Asien, vällagat och med trevlig personal, första besöket men verkligen inte sista.
Fortsätt så här

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack Thomasz019

Resenärer som tittade på Vinapho tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Vinapho? Berätta vad du tyckte!