“Trevligt! Jag har varit där såväl med väninninnnor som med större gäng.”
Omdöme om Al Forno Italiano

Al Forno Italiano
Rankad som nr 78 av 284 Restauranger i Örebro
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Avhämtning
Middagsalternativ: Avhämtning
Omdömet skrevs 15 oktober 2018

Väldigt mysik lokal.
Fint och praktiskt möblerad för stora sällskap.
Ljus och kristallkronor.
Servicen mycket bra!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack HSN2013

Omdömet skrevs 21 augusti 2018 från mobil enhet

Kunde inte bli bättre good mat och super trevlig personal. Vi var tre personer och alla vart super nöjda på alla sätt. Vi alla tre rekommenderar denna resturang starkt.

Tack Alexander Ö
Omdömet skrevs 21 augusti 2018 från mobil enhet

Vi var fyra stycken som åt på resturang Alforno och vart jätte överraskade. Maten var i högsta klass och servisen var på topp. jätte mysigt ställe och kunnig personal, som rekommenderas starkt.

Tack Alfred B
Omdömet skrevs 19 augusti 2018

Vi hade bokat bord till kl 20.30. Det tog bortåt 0,5 tim innan vi fick göra beställning och då hade vi inte ens blivit tillfrågade vad vi ville ha att dricka. Efter 1,5 tim kom varmrätten utan att vi fått vår beställda förrätt. Det var stort sorl i lokalen så jag höjer rösten för att servitören ska höra varpå han oförskämt säger att det kommer inte fortare för att jag skriker?! Efter ytterligare 0,5 tim kom förrätten.Kl 23.30 hade vi ätit färdigt. Mycket nonchalant bemötande och överhuvudtaget ingen ursäkt.

Datum för besöket: juli 2018
2  Tack R_A_M_Storp
Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Väldigt god potatisgratäng och kött.
Mysig miljö i ett lugnt område.
Har vart här två gånger och det har vart lika bra både gångerna.

Tack Tony H
memet y, Chef på Al Forno Italiano, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2018

Tack Tony.
Välkommen åter.

Resenärer som tittade på Al Forno Italiano tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Al Forno Italiano? Berätta vad du tyckte!