“Lite mysig fika med familjen ”
Omdöme om Cafe Lusthuset

Cafe Lusthuset
Rankad som nr 57 av 239 Restauranger i Örebro
Kök: Café
Omdömet skrevs augusti 6 2017 från mobil enhet

Vi åkte hit för att leta efter krukor, blev en mycket mysig familjefika på caféet och lite lekplats och klappa kaniner med familjens minsta.

Mycket mysigt ställe och trevlig personal, kommer nog bli fler tillfällen för lite fika :) mycket gott kaffe också.

Tack Orrbo

Omdömet skrevs augusti 6 2017

Väldigt mysigt och charmigt café i anslutning till handelsträdgården. Detta var mitt första besök till café lusthuset och jag blev inte besviken. Det fanns ett stort utbud av smörgåsar, kaffebröd och kakor. Räksmörgåsen var en av de bästa jag har ätit! Vårt sällskap kunde inte bestämma oss för varsin kaka utan köpte tre stycken att dela på vilket var ett bra beslut då allt var lika gott! Jag kommer definitivt komma tillbaka nästa gång jag besöker Lindesberg!

Tack Rebecka L
Omdömet skrevs juni 17 2017 från mobil enhet

Idag blev det ett besök på plantmarknaden i Lindesberg. Cafè Lusthuset som ligger på området serverar räkmackor som är bland de bästa man kan få norr om Göteborg

Tack JBLI48
Omdömet skrevs september 25 2016 från mobil enhet

Trevlig personal som tar hand om sina gäster. Ett digert bord av snittar o engelska muffins. Goda marmelader. Du får din egna lilla tekanna. Efteråt finns massor av olika sötsaker som är skurna i lagom små prova på bitar. Inget saknades. Är du i Bergslagen ska du åka hit.

Tack Oskar W
Omdömet skrevs augusti 11 2016

Trevligt cafe i anslutning till handelsträdgård och plantmarknad.
Stort sortiment av kaffebröd och smörgåsar. Dock var det lite för tjock brödkaka till räksmörgåsen, lite torr.

Tack Barbro H

Resenärer som tittade på Cafe Lusthuset tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Cafe Lusthuset? Berätta vad du tyckte!