“Här får man Örebros bästa GT”
Omdöme om Chilango Bar

Chilango Bar
Rankad som nr 1 av 303 Restauranger i Örebro

Här får man Örebros bästa GT och den absolut bästa servicen. Rekommenderas starkt om man har vägarna förbi.

1  Tack miak1983

Det finns bara ett ställe man kan gå till för att dricka dem bästa drinkarna och det är Chilango så klart.
Dundergoda drinkar som får en att vilja flyga till månen och tillbaka!!! Topp topp

1  Tack RebeckaJ0
Omdömet skrevs 23 september 2020

Alla som varit här vet jag jag pratar om. Kunskapen, stämningen, läget. Jon med personal möter dig med stort leende och värme. Deras specialitet är drinkar från Sydamerika :)

1  Tack 907matsl
Omdömet skrevs 13 september 2020

Om man vill dricka drinkar i Örebro är det här verkligen det rätta stället! Deras mojitos är fantastiska. Jättetrevlig personal!

1  Tack rekmacka
Omdömet skrevs 13 september 2020 från mobil enhet

Örebros bästa bar!
Hängiven och proffsig personal som alltid gör det lilla extra.
Detta ställe vill ni inte missa

1  Tack Renner77

Resenärer som tittade på Chilango Bar tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Chilango Bar? Berätta vad du tyckte!