“Grymt ställe!”
Omdöme om Chilango Bar

Chilango Bar
Rankad som nr 2 av 301 Restauranger i Örebro
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Finns många olika goda alternativt, svin goda drinks.
En av de bästa ställen i Örebro enligt mig. Testa!

Tack H5574AGalih

1923 av 49 omdömen

Omdömet skrevs 1 februari 2020

Helt klart den bästa baren i stan med de godaste drinkarna! Även personalen är den trevligaste i stan.

Tack 724matildaa
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Riktigt mysigt häng och skön miljö. Otroligt bra bemötande i baren. Kan starkt rekommendera att ta ett stopp där för att smaka en, eller flera, av deras drinkar.

Datum för besöket: januari 2020
Tack AlexanderS3010
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Båda vet vad dom gör. Man talar om vad man vill ha för smak på drinken och det levereras. Fantastiskt bemötande.
Återkommer var gång man är i Örebro.

Tack Pirjo H
Omdömet skrevs 25 januari 2020

På Chilango Bar som ligger direkt innanför dörrarna på Saluhallen får du de bästa drinkarna i Örebro. Fantastiskt bemötande och påhittiga bartenders kommer på köpet. VÄL värt ett besök.
Här serveras också alltid champagne på glas.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 719malins

Resenärer som tittade på Chilango Bar tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Chilango Bar? Berätta vad du tyckte!