“Toppen!”
Omdöme om Yerevan Mangal

Yerevan Mangal
Rankad som nr 2 av 314 Restauranger i Örebro
Omdömet skrevs 10 oktober 2022 från mobil enhet

Alla fyra i sällskapet var jättenöjda! Allt toppen ölglasen kom från frysen. Bra service och allt på tallriken smakade gott!

Tack glimminge

Omdömet skrevs 8 oktober 2022

Jättebra service och bra personal, självklart gott mat, rekommenderas gärna, mitt i allt , var mycket att välja på äta

Tack elogen2022
Omdömet skrevs 8 oktober 2022

Kocken Reza var grym!! Supergod mat och generöst tilltaget. Fin miljö och trevlig servitör!! Prisvärt!

Tack 372staffanj
Omdömet skrevs 1 oktober 2022 från mobil enhet

Ett av mina bästa restaurangbesök matmässigt. Dessutom snabb och trevlig service. Rekommenderas. Reza är grym!

Tack 441busterb
Omdömet skrevs 1 oktober 2022 från mobil enhet

Otroligt goda spett med hemmagjorda pommes. Fantastiska grönsaker och såser.
Ja vad ska man säga..servicen från Reza var tipp topp. Tack Yerevan Mangal för en underbart god måltid

Tack robert_A6591SJ

Resenärer som tittade på Yerevan Mangal tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Yerevan Mangal? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.