Öppet i dag: 10:00 - 20:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Upplev Fagerlinds!

Så otroligt välgjort, en fantastiskt rolig upplevelse! Har testat båda rummen, full pott på båda ... läs mer

841annlouisem
från mobil enhet
En riktig utmaning

Riktigt bra gruppöving - klurigt! Bra intro, men skulle vilja lägga till uppmaningen att man ska ... läs mer

878majaf
Stockholm, Sverige
Läs alla 179 omdömen

Första gången som vi besökte Escape Room och vi var supernöjda! Klurigt, välgjort och roligt! Kommer definitivt att komma tillbaka för att lösa nästa rum.

Tack MTI89
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Roligt familjeäventyr. Klurigt, det gällde verkligen att tänka till. Det fanns många roliga ledtrådar, man fick leta överallt. Återkommer gärna.

Tack 525ulrikan
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Kluriga och välgjorda spelrum. Vi har provat både Vinkällaren och Kontoret och är väldigt nöjda. Ett plus även för den trevliga och engagerade spelledaren!

Tack jhansson019
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Så roligt! Genomtänkt och klurig med en mycket välarbetad miljö. Kan varmt rekommenderas för såväl nybörjare som de som har gjort EscapeRoom tidigare.

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack helenacG5068XS
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Vi var 2 som körde rummet Kontoret. Välgjort rum med kluriga men finurliga lösningar. Spelledaren hade bra inlevelse som gjorde upplevelsen ännu bättre. Vi var så pass nöjda att vi körde Vinkällaren två dagar senare och vi var minst lika nöjda efter att ha kört det rummet. Rekommenderar att boka in sig med sina vänner på något av dessa rum!

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack andreahQ4769WV