“Fantastisk atmosfär! ”

fre 27/11
20:00
Rankad som nr 11 av 304 Restauranger i Örebro
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk atmosfär! Mycket bra mat!! Rekommenderas varmr och vi kommer tillbaka vid nästa besök i Örebro!

Tack Bodil T

Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Personligt och charmigt bemötande med lite humor. Maten var jättegod, fint upplagd med fina råvaror.

Tack 384marianne_
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

En trevlig liten restaurang med mycket god mat. Hummersoppan är perfekt. Pasta och hjort rekommenderas också.

Tack LarsH144
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk mat och service. Vi åt skaldjurspasta, hjortfile och pepparbiff. Alla nöjda. Chokladfoundant till efterrätt som var perfekt. Väl värt ett besök. Inte så många bord så boka i förväg för att vara säker på att få plats.

Tack Jill E
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Mycket god o vällagad mat. I vårt sällskap åt vi både ryggbiff o pasta och alla var mycket nöjda. Perfekt service

Tack Ambassador503070

Resenärer som tittade på 1 Rum & Kok tittade också på

Örebro, Örebro län
Örebro, Örebro län

Besökt 1 Rum & Kok? Berätta vad du tyckte!