“Sååååå trevligt och gott!”
Omdöme om 1 Rum & Kok

1 Rum & Kok
Boka bord
lör 26/9
20:00
Rankad som nr 11 av 305 Restauranger i Örebro
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Sååååå trevligt och gott! Vi åt middag med barnen när vi var på genomresa. Servicen var toppen, varm, vänlig och proffsig. Barnen som aldrig äter sås fick olika extra små såser som de älskade. Rödingen var supergod, allt var vällagat och vackert. Kan verkligen rekommendera detta ställe!

Tack evamahlen

Omdömet skrevs 17 februari 2020

Vi hade bokat bord drygt en månad innan vi skulle hit och det var ju tur för det var fullsatt en lördagskväll. Vi tog en planka och en kökets rekommendation som var oxfilé med rostad potatis, så vansinnigt gott alltsammans. Liten lokal så det blev ganska varmt trots att vi satt vi satt vid fönstret. Bra service.

Tack Waleyra
Omdömet skrevs 11 februari 2020 från mobil enhet

Jättebra ställe för en lunch. Vällagad mat och fint salladsbord. Färskt bröd, kaffe och hembakad kaka till efterrätt. Trevlig lokal och trevlig personal. Rekommenderas

Tack PeterS10844
Omdömet skrevs 27 januari 2020

Vi tog 2 olika rätter och båda var jättegoda och det var dessutom mycket mat. Oxfile och lammracks samt husets vin och vi var båda väldigt nöjda. Sevicen var väldigt bra men vi var där tidigt på fredagkvällen.

Datum för besöket: januari 2020
Tack jorgenhaa
Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

Vi fick ett ledigt bord lördag kväll. Trevligt ställe med bra meny. Det droppade in folk hela tiden och personalen hade svårt att hinna med. När vi väl fick in varmrätten var maten bra, alla nöjda. Vi tog plankan, röding och barbecuebiffen. Personalen hade fullt upp, ingen frågade om extra dryck eller dessert så vi tog det på ett annat ställe...

Datum för besöket: januari 2020
Tack Pernilla F

Resenärer som tittade på 1 Rum & Kok tittade också på

Örebro, Örebro län
Örebro, Örebro län

Besökt 1 Rum & Kok? Berätta vad du tyckte!