“Fantastisk service, grym mat.”
Omdöme om Sorella

Sorella
Rankad som nr 56 av 303 Restauranger i Örebro
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Fantastisk service, grym mat. En smakupplevelse som rekommenderas
Ta god tid på er. Entrecôte av världsklass

Datum för besöket: februari 2020
Tack tonyfN6889LY

Omdömet skrevs 7 december 2019 från mobil enhet

Mycket bra service.
God mat.
Rekommenderar att inte gå med färdig meny, ta det ni tycker om. Ta lite mindre och fyll på sen. Börja med era favoriter.

Datum för besöket: december 2019
Tack sophiak424
Omdömet skrevs 5 november 2019 från mobil enhet

Vi hade bara tur som slank in på det här stället utan att veta något om det innan. Jag, min syster och 4 barn gick alla ifrån restaurangen mätta och nöjda.
I mysig atmosfär åt vi den godaste tartar vi någonsin ätit, med fantastisk caprese och andra smårätter. De yngsta fick pizza anpassad för deras ålder och de mellanstora åt oliver, salami, bröd och entrecote. All mat var över förväntan och serverades av mycket trevlig personal. Rekommenderar starkt Sorella!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Sunshine695883
Omdömet skrevs 4 november 2019

Jag var där med några vänner och vi hade det supertrevligt, det var bra stämning. Maten var riktigt god. Vi beställde in deras pollo, vilket är kyckling som serverades med potatisklyftor, sallad och en riktigt smarrig sås. När jag var där var det mycket folk, så personalen som mötte oss verkade stressad och stressade på vår beställning.

Datum för besöket: juli 2019
Tack 478frida
Omdömet skrevs 4 oktober 2019

Åt middag på resa mellan Karlstad och Stockholm. Trevlig uteservering med både barhäng och middagsgäster. Vi åt flankstek, lamm och röding. Köttet var riktigt bra, fisken inte lika spännande. Men med tanke på priset väl godkänt.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Jonas P

Resenärer som tittade på Sorella tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Sorella? Berätta vad du tyckte!