“Mycket bra park”

Stadsparken
Rankad som nr 2 av 32 saker att göra i Örebro
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 31 augusti 2017

En jättefin park med väldigt välvårdade blommor. Riktigt trevligt att vandra igenom för hela familjen. Rekommenderas för alla

Tack frasse_k

Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Bästa parken som har varit hittls.
Bra för små barn och stora barn.
Tevlig omgivning. Vackra blommor och örter.

Tack Shake1010
Omdömet skrevs 18 augusti 2017

Min favorittid att besöka parken är på våren när magnolian blommar men även andra tider på året är det trevligt att komma dit eftersom det finns så mycket annat att se om man inte bara vill stressa av lite.

Tack Mia_Maja70
Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Mitt inne i staden finns Sveriges vackerts park med ett överflöd av olika blommar, ligger nära Wadköping, en oas man inte kan köra/gå förbi när man är i Örebro.

Tack Niels N
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Vacker park med massor av blommor. Här finns både restaurang för vegetarianer och andra. Parken bjuder alltid på aktiviteter både för barn och vuxna. Gratis toalett och parkering.

1  Tack ResaA15

Resenärer som tittade på Stadsparken tittade också på

Besökt Stadsparken? Berätta vad du tyckte!