Öppet i dag: 00:00 - 23:59
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Vacker park med fina odlingar

Parken har fantastiska blomsterarrangemang och utmärker sig också genom en stor mängd olika ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
MinnaEdling
Örebro, Sverige
Mrs

Vad fint det är i slottsparen i Örebro! Känns som att man är i en park i England. Härligt att den ... läs mer

MerSar
Karlskoga, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 76 omdömen

Omdömet skrevs 8 augusti 2017

En mycket fin park med vackra växter och planteringar. En härlig plats för en promenad en vacker sommardag.

Tack Arne S
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

En fantastisk park som ligger på ett rymlig område mitt i staden, kantas av Svartån, här finns aktiviteter för stora som små, en suverän lekplats med många olika saker att göra. Väl tilltagna gräsytor för trivsamma picknickar om så önskas. En helt underbar rosenträdgård, en helt enkelt välskött anläggning i en storstad, hit blir det fler besök

Tack jwiderstrom
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Fin park med roliga aktiviteter för barn i de flesta åldrar. Bra att det ligger nära wadköping där det finns glass och toalett. Ett minus dock att det inte finns någon toalett närmare stadsparken. Trevligt med plaskdammen!

Tack mussly
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Mysig park med många fina blommor. Lekplats och bassäng för de små. Dammar med änder. Stora ytor för picknick.

Tack ChriRob
Omdömet skrevs 10 juni 2017

Vi blev väldigt imponerade över denna vackra park. Underbart ställe att promenera på eller att ha en picknick. Rent och snyggt.

Tack Bitte10H