“Semester ”

Scandic Grand Örebro
Rankad som nr 153 av 306 Restauranger i Örebro
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Vi fick ett rum mot gatan och det var väldigt varmt då det inte finns någon aircondition på rummen utan vi fick säga till i receptionen för att få en liten bordsfläkt. Och vi valde detta hotell för att man får ha med sig hundar både vid frukosten och middagen. Det var väldigt fin frukost och god middag. Men baren stängde alldeles för tidigt redan kl.22.30 och köket stängdes kl.22.00. Och rumservice fanns ingen utan bara färdiga smörgåsar i receptionen då köket stängdes kl 22.00.

Tack thuregren

Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

Ett medelhotell med medelfrukost. Ventilationen var oduglig och trots att vi felanmälde fanns ingen hjälp att få. Rummen var små. Det positiva med hotellet var att det var trevlig personal i receptionen.

Tack tildaahl
Omdömet skrevs 14 juli 2021 från mobil enhet

Ett bra hotell med bra läge inne i Örebro .
Toppen frukost med allt man vill ha på morgonen. Bra parkeringsmöjligheter.

Tack Karolina S
Omdömet skrevs 14 juli 2021 från mobil enhet

Scandic är ju alltid Scandic och lite vet man vad man får. Men i de varmaste sommardagarna med 28 grader ute räcker inte en bordsfläkt för att få svalka på rummet. Luftkonditioneringen lät mycket (hörs speciellt på natten) men gav ingen svalka alls. Och en kyl hade behövts så man kunde ha lite kall dricka på rummet.
Annars ett ok rum. Ok frukost. Trevlig personal i baren.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Mugges
Omdömet skrevs 10 juli 2021 från mobil enhet

Trevlig personal . Mysiga små rum som dock blir väldigt varma då hotellet saknar AC . Det fanns en fläkt på rummet som gjorde de något svalare. Pga av pandemin måste man boka tid i bubbelpoolen. 20 minuter går dock väldigt fort. Frukostbuffén saknade inget på borden.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack TobbeShoot

Resenärer som tittade på Scandic Grand Örebro tittade också på

Örebro, Örebro län

Örebro, Örebro län

Besökt Scandic Grand Örebro? Berätta vad du tyckte!