“Rekommenderat för de som gillar asiatisk mat!”
Omdöme om Zao Street Kitchen

Zao Street Kitchen
Rankad som nr 2 av 6 Smått och gott i Örebro
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Mycket bra och trevlig restaurang. Välsmakande äkta asiatisk mat! Det var även väldigt lugnt när jag åt här.

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack Vilgotlava

Omdömet skrevs 13 september 2020

Maten på Zao är alltid väldigt fräsch och man blir mätt samt det är mycket bra prissättning. Kan verkligen rekommendera Bibimbap och Bangkok Style. Så gott!

Datum för besöket: september 2020
Tack rekmacka
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Besök i Örebros saluhallen, vi beställde flera rätter från asiatiska köket. Fräscha rätter, goda små rätter. God service och mkt trevlig personal. Är du på besök i Örebro rekommenderar saluhallen,

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack the_world_visitor
Omdömet skrevs 4 juni 2020

Alltid snabb service, trevligt bemötande och man får precis det man beställer för samma pris på varje zao restaurang!! Detta stället är alltid min go to när det ska äta ute! Rekommenderar främst chai rolls!!

Datum för besöket: juni 2020
Tack nathalieaC2786KN
Omdömet skrevs 15 december 2019 från mobil enhet

Mycket bra thailändsk mat och servicen är snabb. Priserna är låga försent goda mat en får. Definitivt en av de bästa ställena i stan

Datum för besöket: december 2019
1  Tack andersl777

Resenärer som tittade på Zao Street Kitchen tittade också på

Örebro, Örebro län

Besökt Zao Street Kitchen? Berätta vad du tyckte!