“Kanonbra”

Wardshuset Sundsgarden
Rankad som nr 13 av 28 Restauranger i Askersund
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Att rekommendera när Askersund ska besökas.... Boka gärna det övre hörnrummet, väldigt trevligt.....

Tack GlobeTrotting671295

Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Så mysigt o fint ställe funkar säkert fint o ta ett glas här MEN ät på nått annat ställe.
Väntade över 1 timme. Maten innehöll inte det som utlovades på menyn. Vi åt ryggbiff. Dyrt.
Träffade senare på ägaren och framförde vänligt min kritik men han lyssnade inte och var otrevlig. Personalen gjorde sitt bästa kredd till dom.

Tack carinan952
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Vi var två som skulle äta kvällsmiddag här.
Jag tog ryggbiff som kostade 299:- och min partner tog fish and chips. Begärde min biff medum rare vilket de skulle fixa. Jag tog ett glas rött och min partner en öl. Maten kom och min ryggbiff var en grå, genomstekt och tunn historia som mer såg ut som en fläskkarréskiva serverad i en sopptallrik. Provade att skära i den och den var ogenomtränglig.
Ville ge köket en chans att rätta till det så jag lämnade tillbaka rätten och framförde mina åsikter. När försök nr 2 kom så såg det exakt lika illa ut. Min parter hade då hunnit äta upp sin rätt och våra drycker var nära på uppdruckna.
Någon ansträngning från personalens sida att kompensera eller erbjuda något annat kom inte så jag bad att få pengarna tillbaka för min rätt vilket vi fick. Jag fick äta min middag på annat håll. Så mycket för den mysiga kvällen med middag ute.

Tack ther_sed
Omdömet skrevs 8 juli 2020 från mobil enhet

Inget fel på maten, åt strömming och potatismos men om du är man och hungrig bör du nog äta någon annan stans eller beställa två portioner.

Tack htoja59
Omdömet skrevs 3 augusti 2019

Vi åt strömming med potatismos och lingon. Bland de godaste strömmingsrätter vi ätit. Fin terrass med utsikt över vatten. Bra pris

Datum för besöket: augusti 2019
Tack glasse44

Resenärer som tittade på Wardshuset Sundsgarden tittade också på

Askersund, Örebro län

Besökt Wardshuset Sundsgarden? Berätta vad du tyckte!