“Perfekt”

Cassandras Steakhouse
Rankad som nr 9 av 29 Restauranger i Askersund

Mycket trevlig personal, ungarna älskade maten och vi har inte ätit godare kebab heller :) toppklass, rekommenderas verkligen

Datum för besöket: maj 2021
Tack marikan653

Kan inte klaga på maten, men 25kr för ett glas vatten!!! Detta är ju bara för sorgligt!! Har alltid varit nöjd när jag ätit här före detta besök.

Datum för besöket: maj 2021
Tack stefanaM9012XL
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Fint upplagd mat och god. Restaurangen ligger centralt. Mindre trevligt att servicen kunde vara lite bättre! servitören var inte speciellt service inriktad. Bla ist för att fråga om maten är god så frågade han om vi var klara, vi alla kring bordet reagerade över att han mest var uttråkad ! Annars ok, fin miljö och uteservering.

Tack jeanettehansson
Omdömet skrevs 18 juli 2020

Mycket bra mat bra och service. Köttet var kanonfint,bad om medium rare och det var mycket gott.
Bra läge vid torget och körsbär till förrätt

Tack fidd70
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Mycket god mat och service. Körsbär till ”försnacks” var oväntat men goda. Rekommenderar ett stopp här!

Tack llizz2018

Resenärer som tittade på Cassandras Steakhouse tittade också på

Askersund, Örebro län
Askersund, Örebro län

Besökt Cassandras Steakhouse? Berätta vad du tyckte!