“Fantastisk mat bland sjöbodarna ”
Omdöme om Antes Hamnbod

Antes Hamnbod
Rankad som nr 4 av 28 Restauranger i Askersund
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Ante står själv och kockar fram Askersunds bästa mat i sin bod. Missa inte laxpitan med hjortron men allt är gott prisvärt och det är trevligt.

Tack 748ulrikae

Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Vi gick ut i Askersund för att äta middag. Vi hade tänkt oss en vanlig restaurant med vin eller öl till maten. Men så kom vi förbi där Antes hamnbod låg. Då bestämde vi oss för att äta där på de bord som står i hamnen trots att vi inte kunde beställa någon öl eller vin till maten. Strömmingsburgaren respektive den stekta strömmingen var fantastiskt goda. De kan verkligen rekommenderas.

1  Tack Zebran
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Mycket bra mat, verkligen prisvärt. Trevlig miljö och trevlig personal. Vid fint väder är det fantastiskt trevlig miljö, precis vid vattnet.

Tack htoja59
Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk strömming, barnen tog halloumi burgare och pommes. Allt var fantastiskt gott! Allt till ett mycket humant pris!

Tack samuelb375
Omdömet skrevs 18 augusti 2019 från mobil enhet

Stektströmming, med underbart potatismos. Till det lingon med en touch av päroncognac och färskinlagd gurka! Väl värt ett besök!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack erias89

Resenärer som tittade på Antes Hamnbod tittade också på

Askersund, Örebro län

Besökt Antes Hamnbod? Berätta vad du tyckte!