“Fin miljö och bra lunch.”
Omdöme om Berga Bistro

Berga Bistro
Rankad som nr 1 av 19 Restauranger i Åmål
Kök: Matställe, Franskt, Svenskt
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Lunch
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Väldigt trevligt lunchställe med bra urval för lunch. Trevlig kock som lade upp det man ville ha från lunchbuffén.

Datum för besöket: juli 2020
Tack vackrareivarmland

Omdömet skrevs 10 mars 2020

Bra variationer på rätterna de olika dagarna, trevlig miljö och trevligt bemötande ov personalen. Variationsrik och frächt salladsbord. Gott kaffe med alltid goda kakor/tårdor mm till efterrätt.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Lenjarle
Omdömet skrevs 27 februari 2020 från mobil enhet

Hygglig vägkrog! Fräsch och fin service som drar upp betyget. Maten är husman och ganska standard tycker vi

Datum för besöket: februari 2020
Tack Emanuel K
Omdömet skrevs 6 november 2019

mycket god mat och mysig miljö. Deras pannbiffar mmmm. Personalen mycket trevlig och hjälpsam. Uteplatsen mysig på sommaren.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack vanern54
Omdömet skrevs 31 oktober 2019 från mobil enhet

Absolut värt att stanna till för lunch. Jag åt rimmad oxbringa - jättegott! Mycket prisvärt och trevligt ställe.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack par67

Resenärer som tittade på Berga Bistro tittade också på

Åmål, Västra Götalands län

Besökt Berga Bistro? Berätta vad du tyckte!