“Glass med utsikt”
Omdöme om Café Marinan

Café Marinan
Rankad som nr 9 av 19 Restauranger i Åmål
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Vi stannade till i Åmål och letade förgäves efter ett mysigt gammalt konditori, men hamnade istället här nere vid gästhamnen. Mysigt och fräscht, och som bonus fick vi en promenad genom Åmåls sevärda gamla trähusbebyggelse.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Arcoman

Omdömet skrevs 6 augusti 2019

Bra parkeringsmöjlighet med husbil. Gott om sittplatser på uteserveringen. Hela familjen beställde glass och det var ett stort utbud av smaker att välja på. Hundvänligt.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 681helenaf
Omdömet skrevs 2 juni 2019 från mobil enhet

Stort utbud av fika.
Dock ej hembakat, ex pajerna och morotskaka var färdigfabrikat... Köpte kulglass och kulor var små.
Inget märkvärdigt cafe alls. Åmål har annars mycket att erbjuda!

Datum för besöket: juni 2019
Tack resemia4
Omdömet skrevs 12 augusti 2018

Trevliga platser att sitta ute och äta. Stort utbud med både maträtter och fikabröd. Prisvärt, du får vad du betalar för. Ok service.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Sofie T
Omdömet skrevs 5 juli 2018 från mobil enhet

Det är ett mycket mysigt ställe med fin utsikt. Ligger centralt. Finns gott om platser både ute och inne. Har lite högre priser än andra caféer i området.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Isabell R

Resenärer som tittade på Café Marinan tittade också på

Åmål, Västra Götalands län

Besökt Café Marinan? Berätta vad du tyckte!