Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Stannade för lunch med föräldrar , ruggiga halvfabrikat , en torsk som liknade en friterad vante, torr kyckling o kladdig sås!
En efterrätt buffé med slarviga rulltårts skivor med gräddkladd på!
Stoppa inte på detta ställe!

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack goranjungersten
Omdömet skrevs 5 april 2015 från mobil enhet

På väg till Göteborg då är det här ett helt ok lunch stopp. Liten buffé med vanlig Svensson mat vi fick kassler,pyttipanna och stekt fisk att välja mellan. Sallad bröd och kaffe ingick ipriset. 90 kronor kostar kalaset, ganska prisvärt tyckte vi.

Bodde här: april 2015, reste som ett par
Tack odd s
Omdömet skrevs 2 mars 2015

Efter att ha läst tidigare recensioner var rummet VI fick en POSITIV ÖVERRASKNING. Helt nyrenoverat med ny inredning, även nya (90cm) sängar. TV’n fungerade perfekt 8-10 ”basutbuds” kanaler att välja på. Frukost ingen lyx men helt OK. (vi utnyttjade inte restaurangen för någon annan måltid)

Tips för att välja rum: Fråga efter nyrenoverat rum
  • Bodde här: februari 2015, reste som ett par
2  Tack J-O J
Omdömet skrevs 9 november 2014 från mobil enhet

Buffé som innehöll vanlig husmanskost. Helt normal mat där vi kunde välja mellan 3 olika maträtter där alla rätter passade oss var och en, barn som vuxen. Rent och fräscht ställe och toaletterna var okej. När vi var på väg hem till Karlstad från Trelleborg var barnen hungriga och detta ställe blev en glad överraskning för oss.

Bodde här: november 2014, reste med vänner
Tack Kristina H
Omdömet skrevs 3 november 2014

V i var flera par som bokat rum här för att gå på en fest i Åmål.
MEN, allt var fel i detta hotell!
Entre'n såg ut som en dålig busstation!
Även toaletterna där nere!
Rummen har stort behov av renovering!
Sängar urusla, gnisslade med smala madrasser, smalare än själva sängen.
Lampor fungerade inte osv.
Duschkabinen var ett skämt! Trots ett rymligt badrum var duschkabinen bara för barn, om den hade gått att använda, dörren var nämligen trasig!
Frukosten var i samma klass, mycket sparsam.
Totalintryck av vistelsen var urusel, tur att vi var på party och kom hem trötta, för att vara på rummet en kväll i väntan på natten hade inte varit trevligt. Dessutom försvann personalen kl.18.00 denna Lördagskväll!
Inget var värt priset! Vår rekommendation är: BOKA INTE IN ER HÄR!

• Bodde här: november 2014, reste som ett par
Tack KerstinLennart