“God mat och bra service”

TAIRYO Japanese Restaurant
Rankad som nr 4 av 84 Restauranger i Falun
Beskrivning: Japanska Restaurang TAIRYO i Falun serverar japanska rätter till lunch och middag. Vi serverar både varm japansk mat och sushi. Även TEPPANYAKI.
Omdömet skrevs 1 april 2018

Detta har i princip blivit mitt stamställe i Falun. Bästa sushin i stan utan tvekan! De har även helt ok varmrätter. Restaurangen är mysigt inredd och personalen är trevlig och service-minded.

Tack Emma B

Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Önskar dom la lika mycket resurser på maten som inredningen. Kunskaperna om sushi är bättre på sushihaket runt hörnet. Stor sashimi är mindre mat än en niobitars nigiri.

Tack Jonas A
Ning Z, Chef på TAIRYO Japanese Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

Sashimi är ofta den första maträtten i en japansk måltid, men kan också vara huvudrätten ihop med misosoppa och ris i separata skålar.
Om du välja sashimi utan ris då är det absolute mindre mat än en niobitars nigiri.

Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Sämsta sushin vi någonsin äti och hela upplevelsen var bara tragisk. Ett fint yttre med ett katastrofalt inre där attityden ifrån den asiatiska kvinna, som jag förutsätter äger stället, var under all kritik mot såväl gäster som personalen.
Detta ställe kan bara prisas av den som inte ätit teppanyaki el sushi utanför Faluns gränser.

2  Tack swe-connoisseur
Ning Z, Din kompis :p på TAIRYO Japanese Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

För dina underbar oprofessionella kommentarer kan vi bara säga: TACK!

( ̄▽ ̄)~* ( ̄▽ ̄)" ╮(╯▽╰)╭ ╮( ̄▽ ̄)╭

Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Vi åt vegetarisk sushi och det var supergott. Fin presentation och väldigt smarriga rätter. Dock så tog servicen väldigt lång tid (en lördag kväll, mycket folk) och portionerna var ganska små.

Tack Riin R
Omdömet skrevs 26 januari 2018

Maten är väldigt dekorativ, men smakmässigt ingen höjdare. Jag upplever också sushin som lös och sladdrig. Servicen är bra och lokalen trevlig.

2  Tack Katarina L

Resenärer som tittade på TAIRYO Japanese Restaurant tittade också på

Falun, Falu Kommun

Besökt TAIRYO Japanese Restaurant? Berätta vad du tyckte!