“Lavastensmatlagning”

Blackstone Steakhouse
Rankad som nr 1 av 85 Restauranger i Falun
Omdömet skrevs 26 juni 2018 från mobil enhet

Jag och min fru skulle käka lite.Vi visste konceptet men väl där tyckte jag bara att det var omständligt och paltigt.Det slutade i "Hysenklass".Chokladbomben var den absolut godaste efterrätt som jag ätit.Jag och chokladen formligen smälte. Men facit i hand hade jag tagit tre efterrätt istället. Mvh Patrik Persson

2  Tack Patric P

Omdömet skrevs 15 juni 2018

Restaurangen ligger centralt i Falun och har servering ute och inne.
Insidan är mycket inbjudande och det finns gott om platser.
Menyn är inte speciellt billig så det är inget för den med en liten budget.
Men det finns en del att välja på. Jag tog oxfilé med tillbehör. De rökta vitlökssmöret smakade underbart. Du får steka köttet eller vad du nu tar på en sten som du får på en bricka på bordet. Det gör att alla får köttet som man vill ha det.
det finns mycket bra viner och en del öl att välja mellan. Choklad bomben (tror jag den hette?!) var riktigt god som efterrätt.
Jag kan rekommendera ett besök !!

Tack Hans S
Omdömet skrevs 25 maj 2018

Kul sätt att servera maten på!
Då jag pga en operation inte kan äta en hel portion frågade jag om jag kunde få beställa en barnportion istället. Det gick inte men jag kunde få beställa en förrätt eller dela med någon i sällskapet. Övriga ville ju förstås ha en hel portion och förrätterna föll mig inte i smaken. Slutade med ett glas fanta och några smakprover av de övrigas rätter. De var väldigt goda men jag gick därifrån hungrig och besviken.

Tack holmbergmonica
Omdömet skrevs 28 april 2018 från mobil enhet

Som alltid har dom full koll på det glutenfria. Servicen och maten är fantastisk. Har aldrig blivit besviken här. Klart bästa resturangen i Falun!

1  Tack liinda78
Omdömet skrevs 1 april 2018

Ett av mina två favoritställen i Falun. De serverar bra kött och goda tillbehör inklusive kul såser. Det som är lite speciellt är att man får steka sitt köt själv på en vulkansten om man väljer en kötträtt. Ganska roligt och de är väldigt pedagogiska så att man har en chans att göra det bra. Dessutom har de goda desserter och drinkar.

Tack Emma B

Resenärer som tittade på Blackstone Steakhouse tittade också på

Falun, Falu Kommun

Besökt Blackstone Steakhouse? Berätta vad du tyckte!