“Mycket trevligt och god mat.”

Blackstone Steakhouse
Rankad som nr 1 av 83 Restauranger i Falun
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Säger bara så här att det är bara att boka bord. Mycket trevlig personal och utmärkt service. Maten mycket god. Finns inget att klaga på.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Jonas B

Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Maten som erbjuds på denna stora restaurang är prima. Men smakar det så kostar det. Ligger du på traktamente så är det ok, men för pensionären tveksamt. Gör som vi dela en portion, det räcker.

Datum för besöket: juni 2017
Tack CG453
Omdömet skrevs 4 juni 2017

Annorlunda upplevelse med att fullborda grillningen av restaurangpersonalens påbörjade grillning av fisk elle kötträtter,En mysig samvaro i lugn milljö.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Torsten S
Omdömet skrevs 30 maj 2017 från mobil enhet

Var där med min pojkvän för att fira 1 år tillsammans. Vi fick vänta 2 månader på att få ett bord och när vi väl kom dit fick vi bokstavligen sitta inträngda med 6 andra par i ett hörn. Känns som om vi alla var på dejt tillsammans. Fick ingen "privacy" alls och alla fick ta del av vad alla sa. Känns som om de har klämt in så många bord de bara går, för att kunna få in så många som möjligt på den lilla yta de har. Jättegod mat och trevlig personal, men kommer inte gå dit igen pga den trånga miljön.

Datum för besöket: februari 2017
Tack IdaL800
Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig personal, som jobbar för att gästen ska trivas och vara nöjd. Förstklassig och vällagad mat, på fina råvaror.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Annelie339

Resenärer som tittade på Blackstone Steakhouse tittade också på

Falun, Falu Kommun
Falun, Falu Kommun

Besökt Blackstone Steakhouse? Berätta vad du tyckte!