“Trevlig personal. ”

fre 18/6
20:00
Rankad som nr 5 av 83 Restauranger i Falun
Kök: Bar

Maten var ok till bra, skippa deras Chicken wings, bara en massa kladd för ingenting. Burgarna håller bra klass, betyget för dem blir 3,5/5.
Kul utbud av öl, det finns garanterat något för alla smaker... Återigen, personalen var de som gjorde besöket riktigt bra.

Datum för besöket: maj 2021
Tack beppebrewing

Omdömet skrevs 28 januari 2021 från mobil enhet

Var där mellan 16-18 AW rabatt på all mat och dryck 20%, tog kalventrecon och några öl var riktigt bra.

Datum för besöket: januari 2021
Tack jockeo2015
Omdömet skrevs 26 augusti 2020

Vi åt en middag här, tog röding. Den var god och även potatismoset till (som vi valde) var gott. Trevlig personal och snabb service. Gott om plats i dessa coronatider och det är bra, dock lite slitet ställe. Ganska bra middagspriser. Att äta här kan rekommenderas eftersom det var snudd på en femma i betyg.

Tack 418johnnyd
Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Åt middag på denna restaurang en kväll. Inte många matgäster där då. Lite slitet och nedgånget ställe/lokal. Maten smakade bra och servicen bra. Så en trea får det bli trots allt.

2  Tack BirgittaT_13
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Så bra och trevlig service och så god mat ...mer behöver man inte säga. Verkligen värt ett besök. En skomakarlåda man kan lägga sig platt inför bland annat

Tack tomha3

Resenärer som tittade på Pitchers tittade också på

Besökt Pitchers? Berätta vad du tyckte!