Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Det var mycket fin service, jag uppskattade kvällsmaten och mottagandet. Men röret utanför som spydde ut nåt illaluktande var inte ok. Frukosten kändes också halvhjärtad.
Trots allt säkert det bästa hotell Falun har att erbjuda.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack emanuelkarlsten
Marie P, Operation Manager på Clarion Collection Hotel Bergmastaren, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2018

Hej,
Stort tack för din återkoppling på din vistelse hos oss. Vi är medveten om röret som sprider en ej så angenäm doft. Vi har det under bearbetning och det ska vara åtgärdat inom några dagar. Vi gillar det inte heller.

Varmt välkommen tillbaka till oss på Bergmästaren nästa gång du har vägarna förbi Falun!

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Centralt beläget hotell. Nära resecentrum.
Mycket trevlig och serviceinriktad personal.
Fint och välstädat rum med mycket sköna sängar. Både eftermiddagsfika och kvällsmat ingick i priset. Bra frukostbuffé. Matsalen är inte så bra planerad. Men totalt sett är detta ett mycket bra hotell.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Roggali
Marie P, Operation Manager på Clarion Collection Hotel Bergmastaren, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Hej,
Stort tack för ditt svar på Tripadvisor. Vi har precis i dagarna fått klart med vår renovering av matsalen och den är superfin.

Önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka till oss nästa gång du besöker Falun!

Omdömet skrevs 25 februari 2018

Hotellet ligger centralt i Falun, bra parkeringsmöjligheter, fin byggnad. Rummet var lite trångt (superior).
Men frukosten, som vi ser fram mot på hotell, var riktigt tråkig. Saknade granola, kaffet var sådär, juicen industriell, trist bröd från nån fabrik. Baconen badade i fett. Äggröran gjord utan några ambitioner på smak. Allt på frukosten kändes bara färdigproducerat och tråkigt.

Tack Magnus G
Marie P, Operation Manager på Clarion Collection Hotel Bergmastaren, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2018

Hej,
Stort tack för din återkoppling. Vi är mitt uppe i en renovering av vår matsal. Det försvarar absolut inte kvaliten på maten, så det ska vi titta över och se om det har varit en dagssvacka med dålig äggröra och bacon.

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Frukosten var nog en av de sämsta jag ätit, de bygger om matsalen men borde inte påverka kvalitet. Blaskig äggröra o bacon som badar i fett mm. Varmt som vanligt på hotellrum och har man rum mot vägen så kan man inte ha öppet fönster för trafiken.

Tack MarieGusse

Hej,
Stort tack för din återkoppling på vistelsen hos oss. Vad tråkigt att du fick blaskig äggröra och bacon. Vi ser verkligen fram emot att få bjuda till bords i vår nyrenonverade matsal inom kort.

Omdömet skrevs 19 februari 2018

Mycket trevligt hotell med god mat som ingår i priset. Gott eftermiddagsfika med hembakt och dessutom väldigt trevlig miljö. Skönt att kunna sätta sig i bastu och bubbelpool efter en hel dags skridskoåkning.

Datum för vistelsen: februari 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack alena820

Hej,
Stort tack för din feedback. Vi hoppas vi får se dig snart igen på Bergmästaren.