Kostnadsfri avbokning till den 21-12-12
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-12
ScandicHotels.com
Priceline132 US$
eDreams132 US$
Omdömet skrevs 27 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt trevlig receptionist, bra service och fräsch lobby. Helt okej hotellrum.

Deras resturang var dock en besvikelse. Beställde röding med slungad potatis men potatisen var uppvärmd och lite kall, och var som en seg hinna runt potatisen, burk champinjoner, väldigt lite grönsaker och väldigt smaklöst. Absolut inte värt 260kr..

Tack emeliek183
Scandic Lugnet Sweden, Guest Services / Front Office på Scandic Lugnet Falun, svarade på det här omdömetSvarade 31 augusti 2021

Hej Emelie,
tack för din recension!
Ni talade väl om på plats att maten inte var till belåtenhet så vi fick möjlighet att servera något annat.

Välkomna igen!

Med vänlilg hälsning
Anita

Omdömet skrevs 26 augusti 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Camilla Rapp, Guest Services / Front Office på Scandic Lugnet Falun, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2021

Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Scandic Lugnet Sweden, Gästservice/reception på Scandic Lugnet Falun, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2021

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Rummets golv var svartrandigt. Bägge fåtöljerna var smutsiga och nedsuttna. Golvlampan var inte avdammad. Det saknades toapappershållare. Bylsiga täcken, Vi bodde två nätter utan städning emellan. Det hade vi klarat om vi fått reda på det i förhand. Nu b lev vi utan handdukar till dag 2.

Tack MJB400
Scandic Lugnet Sweden, Gästservice/reception på Scandic Lugnet Falun, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2021

Hej MJB!

Tack för din recension.

Sedan 2019 har Scandic ändrat på stannarums städning för att spara på miljön.

"För dig som bor hos oss längre än en natt innebär det att vi inte längre kommer städa ditt rum per automatik. Men om du vill att vi städar så gör vi självklart det. Det kostar givetvis inget extra."

Men rummet ska naturligtvis inte vara dammigt vid ankomst.
Ni får jättegärna återkomma med rumsnumret så att vi kan åtgärda detta.

falun@scandichotels.com

Mvh Frida O.

Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Det vore ju trevligt om rummet man kommer till är städat. Det var dammigt, låg massa långa hårstrån på golvet, tops kvar i papperskorgen, inget toapapper, stor fläck på soffan. Poolens omklädningsrum samt soffa var mycket smutsigt, och fanns inte en enda handduk där. Fick springa i blöta badkläder tillbaka till rummet. Ska man ta med egen handduk så är det ju trevligt om man kan få den infon innan. Frukosten var ok men mycket trist att det inte finns alla rätter kvar om man kommer senare, så länge frukosten serveras fram till en viss tid så ska det finnas mat fram tills dess.
Det enda positiva var personalen vid incheckningen, mycket trevliga.

Tack ellinorj716

Hej!
Tack för din recension.
Så klart att rummet ska vara helt och rent när du checkar in.
Jag hoppas att du påpekade detta till receptionen så att vi kan åtgärda detta.
Naturligtvis ska det vara lika mycket påfyllt på frukosten under hela öppettiden.

Vi tar till oss detta och hoppas få välkomna dig igen.
Mvh Frida O.