“Jättebra service, personalen”

Basta! Urban Italian
Rankad som nr 2 av 84 Restauranger i Falun

Jättebra service, personalen är trevlig och snabb. Åt en tryffel-pasta som var jättegod. Restaurangen ligger bra till i stan, nära ån.

Tack frejsoni
BastaFalun, Chef på Basta! Urban Italian, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Ciao Freja W!
Tusen tack för ditt härliga omdöme, vi är glada att du gillade ditt besök hos oss! Vi hoppas se dig snart igen.
Vänliga hälsningar, Basta-familjen i Falun

Otroligt god mat och drinkar. Mycket trevlig personal och en fantastiskt mysig miljö, tummen upp!

Tack LinnS292

Ciao Linn!
Vänliga hälsningar, Basta-familjen i Falun

Trevlig torsdagmiddag efter jobbet med älskade frun. Risotton o pastan smakade bra. Trevlig personal

Tack Jogun62

Ciao Jogun62!
Tack för ditt omdöme! Vi är glada att höra att ditt besök hos oss var lyckat!
Vi hoppas se dig snart igen.
Vänliga hälsningar, Basta-familjen i Falun

Väldigt god mat, super bra service. mycket mysig miljö. En perfekt söndagsmiddag! Kommer såklart tillbaka

Datum för besöket: september 2020
Tack D8859FGpennym

Ciao D8859FGpennym!
Tusen tack för din fina recension! Vårt mål är att erbjuda en plats med högkvalitativ mat och italiensk känsla, något din recension verkar bekräfta vilket gör oss väldigt glada.
Varma hälsningar, Basta-familjen i Falun

Det blev pasta för två dag! Både Carbonaran och Salsicca al Formaggio var utsökta! Mysigt ställe och trevlig personal

Datum för besöket: september 2020
Tack wirhed

Ciao wirhed!
Varma hälsningar, Basta-familjen i Falun

Resenärer som tittade på Basta! Urban Italian tittade också på

Besökt Basta! Urban Italian? Berätta vad du tyckte!