“Najs”

Basta! Urban Italian
Rankad som nr 2 av 84 Restauranger i Falun

Jag tycker det är najs, gott käk, väldigt trevlig personal och riktigt mysigt inrett. Dom har bra utbud på spännande öl och en fräsch pizza är aldrig fel

Tack D8025QXmorganw
BastaFalun, Chef på Basta! Urban Italian, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Ciao Morgan!
Tack för din rekommendation! Vi är glada att höra att ditt besök hos oss var lyckat!
Vi hoppas se dig snart igen.
Vänliga hälsningar, Basta-familjen I Falun

2024 av 374 omdömen

Absolut bästa restaurangen jag vet - och jag har varit på många. Otroligt mysig miljö, underbar service

Tack 229tildek

Ciao Tilde!
Tusen tack för din härliga recension, vi är glada att du gillade ditt besök hos oss! Vi hoppas se dig snart igen.
Vänliga hälsningar, Basta-familjen i Falun

Älskade Basta Urban Italian är min absoluta favoritrestaurang! Varje gång jag äter här är är det NJUTNING på hög nivå! Helt i min smak!!! Låt aldrig bästa Basta försvinna!
//Astrid

Tack P5017ZKastrids

Ciao P5017ZKastrids!
Tusen tack för din fina recension! Vårt mål är att erbjuda en plats med högkvalitativ mat och italiensk känsla, något din recension verkar bekräfta vilket gör oss väldigt glada.
Varma hälsningar, Basta-familjen i Falun

Slutar aldrig att förvånas över den fantastiska pastan och servicen som erbjuds, fem av fem möjliga.

Tack ApZoR

Ciao ApZoR!
Vänliga hälsningar, Basta-familjen i Falun

Supergod mat, sambon åt pasta med getostsås-SÅ GOD! Och jag tog en antipasti och friterad kronärtskocka, kan var det godaste jag ätit på länge! Rekommenderar restaurangen varmt

Tack 596linai

Ciao 596linai!
Varma hälsningar, Basta-familjen i Falun

Resenärer som tittade på Basta! Urban Italian tittade också på

Besökt Basta! Urban Italian? Berätta vad du tyckte!