“Gudomligt gott!”

Basta! Urban Italian
Rankad som nr 2 av 84 Restauranger i Falun

Älskade Basta Urban Italian är min absoluta favoritrestaurang! Varje gång jag äter här är är det NJUTNING på hög nivå! Helt i min smak!!! Låt aldrig bästa Basta försvinna!
//Astrid

Tack P5017ZKastrids
BastaFalun, Chef på Basta! Urban Italian, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Ciao P5017ZKastrids!
Tusen tack för din fina recension! Vårt mål är att erbjuda en plats med högkvalitativ mat och italiensk känsla, något din recension verkar bekräfta vilket gör oss väldigt glada.
Varma hälsningar, Basta-familjen i Falun

Slutar aldrig att förvånas över den fantastiska pastan och servicen som erbjuds, fem av fem möjliga.

Tack ApZoR

Ciao ApZoR!
Tusen tack för din härliga recension, vi är glada att du gillade ditt besök hos oss! Vi hoppas se dig snart igen.
Vänliga hälsningar, Basta-familjen i Falun

Supergod mat, sambon åt pasta med getostsås-SÅ GOD! Och jag tog en antipasti och friterad kronärtskocka, kan var det godaste jag ätit på länge! Rekommenderar restaurangen varmt

Tack 596linai

Ciao 596linai!

Omdömet skrevs 29 augusti 2020 från mobil enhet

Den här restaurangen hade trevlig och personlig service. Man serverade också mycket goda pizzor. Det här är ett ställe med hög ambitionsnivå. Vi var mycket nöjda med vårt besök.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Scandinavian01
BastaFalun, Chef på Basta! Urban Italian, svarade på det här omdömetSvarade 31 augusti 2020

Ciao Scandiavian01!
Tack för din rekommendation! Vi är glada att höra att ditt besök hos oss var lyckat!
Vi hoppas se dig snart igen.
Vänliga hälsningar, Basta-familjen i Falun

Omdömet skrevs 23 augusti 2020

Bra Pizza, bra vin, trevlig miljö trevlig personal. Basta Urban motsvarade våra förväntningar nästa gång skall jag prova deras pasta

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Rolf L
BastaFalun, Chef på Basta! Urban Italian, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2020

Ciao Rolf!
Tusen tack för ditt fina omdöme! Vårt mål är att erbjuda en plats med högkvalitativ mat och italiensk känsla, något din recension verkar bekräfta vilket gör oss väldigt glada.

Resenärer som tittade på Basta! Urban Italian tittade också på

Besökt Basta! Urban Italian? Berätta vad du tyckte!