“God italiensk mat”

Basta! Urban Italian
Rankad som nr 3 av 84 Restauranger i Falun
Omdömet skrevs 1 april 2018

Jag har varit här tre gånger. De senaste två har jag varit väldigt nöjd med maten. Servicen är generellt bra, men sist blev mitt sällskap bortglömda en bra stund. Lokalen är ganska bullrig.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Emma B

Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Fräscht och ganska nytt ställe med en inspirerande meny och jättetrevlig personal. Behöver bokas, även en tisdag kl 17.30 ... Varm rekommendation!

Datum för besöket: februari 2018
Tack birdiebixz
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Servitören spillde en öl på en i sällskapet och menade att kompensationen för det skulle vara att maten var god. Det var den, så vet tyvärr inte vad det skulle smaka annars.

Tack linaellelle
Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Salame diavolo på Basta. Godast pizzan jag ätit ever !! Nu väntar vi med förtjusning och förväntan på en nutellapizza.

Tack Mattias S
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt nöjda! trevlig personal och härlig miljö. Det gick väldigt fort att få in maten, vi kommer igen!

Tack Marcus E

Resenärer som tittade på Basta! Urban Italian tittade också på

Falun, Falu Kommun

Besökt Basta! Urban Italian? Berätta vad du tyckte!