“Mycket gott och vällagat”
Omdöme om New Mumbai

New Mumbai
Rankad som nr 23 av 78 Restauranger i Falun
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Som alltid- ja, faktiskt- på indiska restauranger var maten utmärkt. Vi åt glödhett kött, sizlar, och utsökt naanbröd.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Anaisette66

Omdömet skrevs 3 januari 2020 från mobil enhet

Fredag kväll 19.00 och vi tänkte starta helgen med indisk mat
-Take away eller ta med? Frågar killen i den folktomma restaurangen när vi kommer
-Äta här, svarar vi
-Det går inte, vi har stängt, säger killen och böjer sig över sin mobil igen
- Men det står att ni har öppet, svarar vi
- Köket har stängt! Säger killen, allt mer otrevligt
- Men inte för takeaway?
Killen tittar argt på oss , vi går därifrån och kommer aldrig mer tillbaka. Av killen samt tidigare recensioner att döma så är inte denna restaurang speciellt ledsen för det. Man kan ju undra hur detta ställe går runt.
(Precis efteråt kom 4 personer och ville ha takeaway, de fick beställa)

Datum för besöket: januari 2020
Tack anna9974
Omdömet skrevs 17 december 2019 från mobil enhet

Usel service, sten i naanbrödet och ris som smakade enbart vatten.
Möttes av trött och ointresserad personal som knappt var intresserade av att ta vår takeaway-beställning. Provade naan på vägen hem och upptäckte sten i brödet. Turligt nog gick ingen tand sönder.
Återvände för att klaga! Helt plötsligt blev personalen väldigt dålig på svenska och även engelska...fick förklarat att det kommer stenar från ugnen?? Fick 3 nya bröd...å tack va generöst...vi ville ha reducerat pris också, men det var inte aktuellt. Ni kan ta en läsk! Öh skämtar du eller?? En läsk? Tog 3 läsk och kommer aldrig mer återvända till denna skitrestaurang...SÄMSTA INDIER EVER!!!

Datum för besöket: december 2019
Tack 799johang
Omdömet skrevs 7 december 2019

Åt middag där igår, supergott och hela sällskapet (3 pers) var jättenöjda. Jättegott naanbröd till. Det enda var personalen som, när vi hade ätit upp, hänvisade oss till kassan att betala, vi hade gärna suttit kvar och pratat en stund efter maten. (Klockan var då 18.30, så inte stängningsdags).

Datum för besöket: december 2019
Tack 896ninag
Omdömet skrevs 23 november 2019

Har besökt denna restaurang ett par gånger och upplever kvaliteten på maten som ojämn. Idag beställde vi take away från den helt tomma restaurangen en tidig vardagskväll. Personalen satt nerböjd bakom bardisken och gick inte att få ögonkontakt med så det var otydligt om han var redo att ta min beställning men han svarade i alla fall på tilltal.

Maten blev klar ganska snabbt men när vi skulle äta blev vi besvikna. Vi beställde två olika vegetariska rätter men fick samma sås med olika tillbehör i. Såsen var väldigt tunn och blaskig och var inte starkt kryddad som jag särskilt sagt till om. Naan-brödet var tunt och hårt, inte segt som det ska vara. Det känns som att kocken är en riktig amatör. Hit återvänder vi inte.

Datum för besöket: november 2019
Tack KristinaAspasia

Resenärer som tittade på New Mumbai tittade också på

Besökt New Mumbai? Berätta vad du tyckte!