“För mig är det bästa läget i Dalarna 👍”
Omdöme om Framby Udde Resort

Framby Udde Resort
Rankad som nr 30 av 82 Restauranger i Falun
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Det en av dem viktiga anledningarna som förhindrar mg att flytta från Falun/Dalarna!,
Imorse var det runt -10 och senare blivit något värmare, jag försökt åka skridskor men isen var dåligt så efter en sväng tänkte åka hem men pga detta fina väder tänkte sitta i terrasset och äta lunch och fick prova deras gulasch sopa

Tack Saleh S

Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Kall men fin dag på Runn. Fin miljö inne och ute. Tyvärr hade köket stängt men vänligt personal erbjöd värme vid elementet så fingrar och tår tinade.

Tack John-Erik G
Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Mysigt lunch eller fikaställe efter skridskotur på vackra Runn. Eller bara ta en paus och värma sig lite innan turen fortsätter.

Tack Filippa F
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Fantastiskt läge med utsikt över Runn. Rustik miljö i det stora huset. Ok fika och skaplig lunch, lokalen kanske inte helt perfekt för en konferens med mer än 20 personer.

Tack Vettneskall
Omdömet skrevs 2 november 2017

Främby Udde resort är mest känd för turister såsom campingplats (husvagn och småstugor) men för Faluborna som en ypperligt utflyktsmål för bad och enklare måltider, tex lunchbuffé.

Tack KL L

Resenärer som tittade på Framby Udde Resort tittade också på

Falun, Falu Kommun

Besökt Framby Udde Resort? Berätta vad du tyckte!