“Numera Dublin”
Omdöme om Kings Arms AB

Kings Arms AB
Rankad som nr 28 av 84 Restauranger i Falun

Har inget bra att säga om stället. Har varit där många gånger tidigare och man blir like besviken varje gång.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack JHOLMERSS99

Omdömet skrevs 31 juli 2018

Bra mat. och trevlig miljö på uteserveringen. då den besöktes att flera trubadurer. Urusel personal som inte hade någon koll på sina gäster. Man kunde komma och gå som man ville. Dom hade ingen koll.

Datum för besöket: juli 2018
Tack anki535
Omdömet skrevs 23 juli 2017 från mobil enhet

Åt en trött och torrstekt schnitzel och en ytterst "lagom" fish 'n chips. Visserligen en stillsam söndagkväll, men det levde inte upp till förväntningarna på något vis.

Datum för besöket: juli 2017
Tack 975urbans
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god torskrygg och stek! Servicen till lunch var både professionell och personlig och kan inte bli bättre. Gå hit för att äta ni blir inte besvikna!

Datum för besöket: juli 2017
Tack Ewel01
Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Vi var där en kväll med få gäster. Maten var riktigt Prima, underbar fiskrygg. Humana priser. Gott öl. Vänlig och positiv personal. Låg musiknivå ur högtalarna.

Datum för besöket: juni 2017
Tack CG453

Resenärer som tittade på Kings Arms AB tittade också på

Falun, Falu Kommun
Falun, Falu Kommun

Besökt Kings Arms AB? Berätta vad du tyckte!