“God lunch”
Omdöme om Cari Anna

Cari Anna
Rankad som nr 18 av 78 Restauranger i Falun
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Riktigt fint ställe med god mat. Vi åkte bil hit men det var värt besöket. Trevlig service och bra upplägg på restaurangen. Vi åt på uteserveringen.

Datum för besöket: maj 2019
Tack frasse_k

Omdömet skrevs 21 juni 2019 från mobil enhet

Längesen jag åt lunch här och vet att maten brukar vara jättebra men det här var verkligen en överraskning ändå. Jag åt Karibiskkotlett med currycocossås och ris vilket bara smälte i munnen. Fantastiska smaker. Kollegan åt torsk med skirat smör och pepparrot och tyckte den var jättegod. Salladsbuffén är varierande och det finns något gott för alla. Det serveras nybakat bröd med någon röra varje lunch. Ligger ett par kilometer från centrum men så värt det att åka hit.

Datum för besöket: juni 2019
Tack Waleyra
Omdömet skrevs 16 januari 2019

Har många gånger ätit lunch här. Det har alltid varit mycket gott och frikostigt. Ät gärna lunch här!

Datum för besöket: december 2018
Tack JanPaju
Omdömet skrevs 22 februari 2018

Vid lunchbesöket valde jag torskrygg med tuffa smaker, det var skirat smör, kapris och en helt fantastiskt god potatismos till som bara smälte i munnen. Potionerna är stora så det mättar i stort sett alla, salladsbuffén är variationsrik och fräsch. Vi återkommer gärna!

Datum för besöket: februari 2018
Tack Waleyra
Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Supergod mat! Olika alternativ och en väldigt bra salladsbuffé. Alltid ”på-plats-bakat” bröd och även kakorna till kaffet som inte går av för hackor.
Lokalen okej, men inget märkvärdigt.

Datum för besöket: januari 2018
Tack KarinH836

Resenärer som tittade på Cari Anna tittade också på

Falun, Falu Kommun
Falun, Falu Kommun

Besökt Cari Anna? Berätta vad du tyckte!