“Bra/Trevligt”
Omdöme om Brasserie X

Brasserie X
Rankad som nr 1 328 av 3 442 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Snabb service, bordsbokning är att rekommendera då det oftast är mycket folk. I anslutning till Globen och Tele2 Arena.

Tack Anders386

Omdömet skrevs 8 februari 2018

Allt har en sån där "tråkig" stämning över hela restaurangen. Servicen var OK. Maten var OK. Men det finns inget som överträffar. Snarare väldigt tråkigt.

Tack Sebastian S
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Vi passade på att besöka detta ställe innan en konsert. Hade förbokat 2-rätters i förväg då jag har matallergier! Vi blev visade till bordet och servitrisen informerade direkt om att hon dubbelkollat mina allergier med köket och så rabblade hon upp laktos, gluten och kryddorna cayenne/chili/paprika.. otroligt proffsigt! Är så van att man inte tas på allvar eller glöms bort! Fick en superfin toast skagen och sedan ryggbiff med pommes och bea!
En perfekt början på kvällen och otroligt trevliga servitriser! Tack!

Tack MsHappy1979
Omdömet skrevs 8 juni 2017

Otroligt otrevlig barpersonal som aktivt och väldigt uppenbart ignorerade mig och mina kollegor i 10 minuter för att först servera alla man stereotypt skulle kunna kategorisera som "affärsresenärer", även om de kom till baren mycket senare än oss. Inte ens ett "jag hjälper dig alldeles strax".

Nästa gång vi är i området får vi nog sätta på oss en kavaj för att personalen ska tycka vi är värda någon som helst ansträngning.

1  Tack Gustav H
Omdömet skrevs 2 juni 2017 från mobil enhet

Vi var en grupp på ca 20 Pers och vi blev glatt överraskade av den effektiva och trevliga servicen. Dessutom var maten god och miljön lugn trots mycket människor.
Kan varmt rekommenderas.

Tack Mats_Wi

Resenärer som tittade på Brasserie X tittade också på

Besökt Brasserie X? Berätta vad du tyckte!