“Magiskt gott!”

Rankad som nr 51 av 3 514 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 26 augusti 2018

Litet ställe med magisk matlagning! Rena och tydliga smaker som gav himmelska upplevelser. Flera av serveringarna var det godaste jag ätit! Vinpaketet passade perfekt. Rekommenderas! Tack!

Tack birgittacorin

Omdömet skrevs 25 augusti 2018 från mobil enhet

Avsmakningsmeny i tretton (!) serveringar med allt från små inlagda gurkor till bollar av renlav. Vi valde även vinpaket, som visade sig vara en fullträff. Hovmästaren/sommelieren var mycket förtroendeingivande och beskrev vinerna så man faktiskt begrep. Filip Fastén, krögaren själv, övervakade allt och lade sista touchen. En upplevelse helt enkelt!! En enda liten plump: servisen sade att kalven skjutits på gården man samarbetet med. Skjutits???!

Tack H-P C
Omdömet skrevs 15 augusti 2018

Denna restaurang är en ny favorit i Stockholm. Maten smakade utmärkt och jag brukar vara kräsen. Allting såg ut som konstverk och personalen som skapade all "konst" var så ödmjuka trots deras otroligt talang. Det enda jag skulle säga om jag måste vara kritiskt var att vinet till fisken är inte vad jag hade valt men med en helhetsupplevelse som den vi fick så spelar det ingen roll. Alla som vill gå på dejt och imponera på deras partner borde boka ett bord på Agrikultur. Det är dyrt men skulle kunna vara dyrare med tanke på hur bra ingredienserna är och hur mycket arbete de lägger ner på varje rätt. Kändes nästan fel att äta upp maten det såg så fint ute! Om andra restauranger vill veta vad bra service är borde de komma hit också. De var också supersnälla och anpassade rätterna till oss med laktosintolerans--stort tack!! Ni är fantastiska!!

Tack Rebekah P
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Nio gånger, snart tio har vi varit där. Sett hur de utvecklat restaurangen, maten hur vissa rätter kommit för att stanna i olika skepnader. Vi blir stumma vid varje servering. De överträffar sig själva varje gång. Service. Hjärta till råvaror, matlagning som märks på tallriken. Till Agrikultur kommer vi alltid tillbaka.

Tack katrineloo
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god mat och vin till vettiga priser för kvaliten. Trots deras stjärna så har det inte stigit dem åt huvudet utan trevlig atmosfär med en vänskaplig anda. Absolut en av mina favoriter. Rekommenderas varmt, speciellt att sitta på chefs table och se medan maten tillbreds.

Datum för besöket: april 2018
Tack Anna W

Resenärer som tittade på Agrikultur tittade också på

Besökt Agrikultur? Berätta vad du tyckte!