“God mat och trevlig atmosfär”
Omdöme om Restaurang Agnes

Restaurang Agnes
Rankad som nr 129 av 3 442 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Prisvärd restaurang som är perfekt om du gillar att dela mat med någon. 5 rätter räcker att dela på. Duktigt personal, då rätterna kommer in en i taget och inte flera samtigt, samt att du får sitta i lugn och ro och njuta av varje rätt var för sig.

Tack MattiasGun

Omdömet skrevs 13 februari 2018 från mobil enhet

Vi valde smårätter, alla bra. Därtill ett mycket gott Gigondas vin. Plussa på utmärkt, uppmärksam, perfekt service i trevlig miljö och resultatet blir en nöjd gäst. Vore dock kul om köket skulle våga ta ut svängarna lite mer. Allt var gott men lite ”säkert”. Jag kommer säkert igen om ett tag för att se hur köket utvecklas och smaka fler rätter!

Tack Lagk
Omdömet skrevs 30 januari 2018

Snabb vänlig service. Konceptet är att du beställer till om du vill ha något "i kolhydratväg", gäller en del av lunchen. Litet men fullt tillräckligt utbud till lunch. Man sitter gärna en stund extra och njuter av atmosfär och kvarterskänsla.

Tack Birgitta906
Omdömet skrevs 18 januari 2018

Satt här på en ensammiddag här om dagen och det var såå mysigt
Båda mat och vinet var toppen. Servisen tog sig tid för att pratat om både maten och drycken vilket uppskattades starkt

Tack JannaWest
Omdömet skrevs 17 januari 2018 från mobil enhet

Utsökt mat i lagom mängd. Angelägen service. Vi kommer gärna tillbaka. Tyvärr är det så att en sitter hårt. stolarna är hårda att sitta på, men soffan är bra.

Tack matgladd

Resenärer som tittade på Restaurang Agnes tittade också på

Besökt Restaurang Agnes? Berätta vad du tyckte!