“I ny regi som Mr French- ingen höjdare”
Omdöme om Pontus by the Sea - STÄNGD

Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 8 augusti 2013

Läget är fantastiskt och det är en bra mingellokal med mycket yta, bord och ståplatser. Däremot verkar Mr French vara en riktig turistfälla vilket kanske inte är så konsigt med läget vid vattnet och Gamla Stan. Allt är överprisat, ganska rörigt och det är väldigt tydligt att de inte har en återkommande publik; maten smakar inget vidare (i synnerhet inte för 250-300 kronor) och personalen är trevlig men de verkar underbemannade, allt tog väldigt lång tid. Läget är som sagt fint med det finns andra ställen i Stockholm med samma vy och som är betydligt bättre och där du får en bättre upplevelse för pengarna!

Tack 109Stina

Omdömet skrevs 2 juli 2013

läget vid vattnet, trevlig personal, men mycket turister, maten är ordinär, men tok för dyr. om du skall äta där rekomenderas deras dagens, svårt att ta sig dit med bil, p-platser kan du glömma

Tack starway87
Omdömet skrevs 6 december 2012

Julbordet var en stor besvikelse. Det negativa intrycket kom direkt vid sillarna - hårda & lite torra. Skinkan var god men tom. riskornen i ris a la maltan var knaprigt hårda.

Det kändes som om maten kastats ihop. tyvärr reagerade min mage på något efter ca 15 min.

Rapade korv & mådde illa hela kvällen.

2  Tack Daniel M
Omdömet skrevs 24 november 2012 från mobil enhet

Tex utlovar hemsidan ål men av detta såg vi inget och vid påpekande inte ens en gång en ursäkt!
Urusel kvalitet från början till slut!

Tack janlennart
Omdömet skrevs 15 oktober 2012

Känns ambitiöst utan att leva upp till förväntningarna. Maten var ingen höjdare och servicen var välmenande som bäst. Hoppas på uppryckning.

Tack PatrickPall

Resenärer som tittade på Pontus by the Sea tittade också på