“trevlig”

Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 2 juli 2013

läget vid vattnet, trevlig personal, men mycket turister, maten är ordinär, men tok för dyr. om du skall äta där rekomenderas deras dagens, svårt att ta sig dit med bil, p-platser kan du glömma

Tack starway87

Omdömet skrevs 6 december 2012

Julbordet var en stor besvikelse. Det negativa intrycket kom direkt vid sillarna - hårda & lite torra. Skinkan var god men tom. riskornen i ris a la maltan var knaprigt hårda.

Det kändes som om maten kastats ihop. tyvärr reagerade min mage på något efter ca 15 min.

Rapade korv & mådde illa hela kvällen.

2  Tack Daniel M
Omdömet skrevs 24 november 2012 från mobil enhet

Tex utlovar hemsidan ål men av detta såg vi inget och vid påpekande inte ens en gång en ursäkt!
Urusel kvalitet från början till slut!

Tack janlennart
Omdömet skrevs 15 oktober 2012

Känns ambitiöst utan att leva upp till förväntningarna. Maten var ingen höjdare och servicen var välmenande som bäst. Hoppas på uppryckning.

Tack PatrickPall
Omdömet skrevs 5 oktober 2012

Fördrink vill man gärna ha när man funderar på vad man ska äta inte tillsammans med förrätten. Om man betalar 450 kr för en gratinerad hummer och får dessutom en klo knäppare så borde det finnas klor med på hummern och kanske lite mer hummerkött istället för champinjoner. Vinet var dock bra men svårt att misslyckas med för köket. Dock fick vi hälla upp vinet i glaset själva. För en nota på 1900 kr utan dessert , avec och kaffe så finns det nog mer prisvärda måltider. Christer har nog ätit bättre i rymden. En riktig turistfälla.

1  Tack Annika F

Resenärer som tittade på Pontus by the Sea tittade också på