“Perfekt!”

Bra för: Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 21 februari 2020

God mat, bra service och priser som inte gör att man väljer bort varken rätter eller hela restaurangen. Det blir fler besök.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Andersboll

Omdömet skrevs 9 februari 2020

Vi besökte restaurangen igår kväll för första, men absolut inte sista gången. Mycket vänlig och förekommande personal som tog hand om oss. Menyn är inte lång, men innehållsrik och varierad. Mycket god mat, vackert upplagd och lång bra vinlista. Lokalen blev helt fullsatt under kvällens lopp men ljudnivån var hela tiden behaglig. Öppet alla dagar, men helger endast kvällstid.
En mycket trevlig restaurang som vi kommer att besöka igen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Elise-Sweden
Omdömet skrevs 16 januari 2020

Supertrevlig personal med utmärkt service. Fin och mysig lokal. Absolut inget att klaga på. Rekommenderas verkligen

Tack Lydiaarendelle
Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Det här var ett restaurangbesök utöver det vanliga! Vilken service! Och maten var rakt av fantastiskt god.

Toast skagen, vitlöksbröd, och gratinerad chevre testades av förrätterna av oss. Allt i toppklass.

Dagens rekommendation, oxfilemedaljonger där en själv får välja tillbehör, pommes, potatisgratäng, rostade grönsaker, sidosallad osv gjorde att alla fick det som passade just dem.

Stort plus att det gick att få halv portion från alacarten till barnen istället för barnmenyn och att vi blev erbjudna att få med oss den mat som blev över utan att be om det!

Fantastisk chokladfondant och även creme brulen var god.

Pluspoäng att det fanns koffeinfritt kaffe.

Vi vill ge denna pärla våra varmaste rekommendationer. Vi kommer definitivt att komma tillbaka även fast vi inte bor i stan.

Tack 607mirae
Omdömet skrevs 10 januari 2020 från mobil enhet

Besökte restaurangen en fullsatt fredagskväll. Servicen var 10/10 och maten bestod av en mycket god oxfilé planka. Kan rekommenderas.

Tack moal385

Resenärer som tittade på DalaNisse tittade också på

Besökt DalaNisse? Berätta vad du tyckte!