“Helglunch”

Phil's Burger Sundbyberg
Boka med
Phil's Burger Sundbyberg har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 766 av 3 442 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Personalen kan behöva ett litet leende på läpparna
Hamburgarna var mycket goda och rekomenderas sallad är också ett bra alternativ här

Tack Happiness287949

Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Bra puls och vi fick bord efter 45 min trots att vi inte hade någon bokning. Helt ok. Trevlig personal och fin lokal. Hamburgarna var goda men väl små. Det var nog rätt mängd kött men brödet kunde varit större och med mer grönsaker och mer pommes.

Tack Anna B
Omdömet skrevs 1 mars 2018

Trevligt! Med familjen, kollegorna, vännerna så är en god burgare alltid rätt. Du kan hänga i baren, chilla i soffgruppen eller sitta i restaurangen. Maten är god och vällagad. Det är skillnad på burgare och burgare. Men oavsett om du är vego eller allätare så hittar då något gott.

Tack Synnove L
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Beställde burgare och fick stenhård bröd och överkörd kött, smakade inte bra alls. Kvinnlig servitris var väldigt dryg men en annan kille kom som var betydligt trevligare pch bytte ut alla burgare. Mysig miljö men inte mer än så tyvärr. Pommes var alldeles sönderbrutna, som om de la rester till mig, väldigt missnöjd.

Tack songulle
Omdömet skrevs 12 februari 2018

Beslöt att fixa hem hamburgare och oj vad vi blev belåtna. Trevlig personal, snabb service och, framförallt, underbara hamburgare med goda tillbehör. Kan varmt rekommenderas för såväl "äta där som äta här", det var dessutom en mysig restaurang vi såg vid avhämtningen.

Tack Kax09

Resenärer som tittade på Phil's Burger Sundbyberg tittade också på

Sundbyberg, Stockholms län

Besökt Phil's Burger Sundbyberg? Berätta vad du tyckte!