“Helt oacceptabelt!”

Rankad som nr 1 321 av 3 650 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 12 oktober 2022

Jag betalade 35 kr för en glutenfri macka och när hon som stod i kassan tog fram den kollade hon bara på mig och sa ”vill du typ ha nått på eller” och jag sa ja jag kan ta en ostmacka tack och detta är vad jag fick! En torr macka men en ledsen svettig ostbit. Medans min vän köpte en grov vanlig macka med avokado o ayvar på för 22kr!

Datum för besöket: oktober 2022
Tack C1718OLfionab

Omdömet skrevs 27 september 2022

Smutsig disk överallt, inga glas, inga bestick bara engångs. Står smutsig disk runt vattenkran. Bänkar och ytor smutsiga.
Personal så trött att den är omöjlig att kommunicera med och de kan knappt ta betalt.
Sista besöket på denna kedja orimligt att äta m engångsmaterial på café. Och allt för smutsigt.

Datum för besöket: september 2022
Tack DayTrip574221
Omdömet skrevs 13 april 2018 från mobil enhet

Chokladbollarna var jättegoda. De hade som ett lager choklad åvan på sig, som var väldigt gott. Det andra däremot var inte något särskilt speciellt. Det var lugn atmosfär när vi kom ditt, men senare blev det högre ljudnivå. Kan vara värt att äta där, men då skulle jag ta chokladbollen.

Datum för besöket: april 2018
1  Tack Hummergott
Omdömet skrevs 4 april 2017 från mobil enhet

Stannar alltid till på Espresso House på Götgatan på mina arbetsresor. Bra miljö med bra möjligheter för arbete, fritt wi-fi och bra eluttag. Bra utbud av fika och lunch. Ofta mycket folk, men ändå inte stojig miljö.

Datum för besöket: mars 2017
Tack sandrasL4252FM
Omdömet skrevs 30 mars 2017 från mobil enhet

Trevlig atmosfär i stor fräsch lokal. Fräscha mackor och matverk. Bra för möten då det finns gott om utrymme och det år att samtala relativt ostört. Latten i stor kopp för 38:- var perfekt.

Datum för besöket: mars 2017
Tack ThomasPer

Resenärer som tittade på Espresso House tittade också på

Besökt Espresso House? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.