“Gott och fräscht!”

Hälsocafet Mahalo
Rankad som nr 39 av 149 Smått och gott i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område

Vällagad och fräsch mat med fantasifulla namn. Vi hade turen att komma i "rätt" tid, när vi skulle gå var det lång kö ut på gatan. Trevligt med bröd att plocka till maten.
Tyvärr ganska långsam service, men det var ju mitt i lunchen vi var där så personalen hade nog fullt upp.

Datum för besöket: september 2021
1  Tack StefanB1170

Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Sjukt gott. Mycket mat. Trevlig personal. Enda minus är lokalen, blev väldigt varmt på uteserveringen, och det var alltid lång kö till den enda toaletten. Ljudnivån också rätt hög.

Datum för besöket: augusti 2021
2  Tack larsnN6307OC
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Falafeltallrik och acaibowl var super goda! Och vi fick en super bra service av Ludvig, tack så mycket!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack R3893XKclarac
Omdömet skrevs 23 februari 2021 från mobil enhet

Trevligt med oh så dyrt! Helt okej falafel men synd att det var så snålt med dressing i rullen. Allt var gott och bra lagat, fast räkna med att få punda ut med halva plånboken haha

Datum för besöket: februari 2021
2  Tack Eggyolky
Omdömet skrevs 28 januari 2021 från mobil enhet

Har endast besökt Mahalo på Odengatan, och det är alltid kö - så kom i tid om du vill luncha/fika. Men det är väldigt gott och trevligt upplagt, ok priser, så det är värt det. Särskilt bra för veganen, vegetarianen eller annan specialkost. Var rädd att man inte skulle bli mätt på lunchsalladerna, men den oron hade jag inte behövt ha! Riktigt stora portioner, näringsrik och vällagad mat. Rekommenderar både till den hungrige och den sparsmakade! God service.

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack moakaaarlsson

Resenärer som tittade på Hälsocafet Mahalo tittade också på

Besökt Hälsocafet Mahalo? Berätta vad du tyckte!