“Trevligt med oh så dyrt! Helt”
Omdöme om Hälsocafet Mahalo

Hälsocafet Mahalo
Rankad som nr 39 av 149 Smått och gott i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 23 februari 2021 från mobil enhet

Trevligt med oh så dyrt! Helt okej falafel men synd att det var så snålt med dressing i rullen. Allt var gott och bra lagat, fast räkna med att få punda ut med halva plånboken haha

Datum för besöket: februari 2021
2  Tack Eggyolky

Omdömet skrevs 28 januari 2021 från mobil enhet

Har endast besökt Mahalo på Odengatan, och det är alltid kö - så kom i tid om du vill luncha/fika. Men det är väldigt gott och trevligt upplagt, ok priser, så det är värt det. Särskilt bra för veganen, vegetarianen eller annan specialkost. Var rädd att man inte skulle bli mätt på lunchsalladerna, men den oron hade jag inte behövt ha! Riktigt stora portioner, näringsrik och vällagad mat. Rekommenderar både till den hungrige och den sparsmakade! God service.

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack moakaaarlsson
Omdömet skrevs 29 december 2020

Jag och två vänner stod i kö 20 min, när vi väl kom fram till kassan fick vi inte ens beställa utan blev tillsagda att först ha hittat ett bord. Vi ställde oss då åt sidan och väntade, men nåt ett bord blev ledigt hade de gett bort det till paret bakom oss! Vi väntade ytterligare och tillslut sa de till oss (som va där först!) att gå ut! Vi frågade hur de tänkte att vi skulle få ett bord om vi stod utomhus och hennes svar var att ”de inte riktigt hade nåt system!”. Otrevliga och icke Corona vänligt

Datum för besöket: december 2020
Tack O9815YNisabelleb
Omdömet skrevs 13 oktober 2020

Vårat favoritställe i Stockholm. Miljön är väldigt välkomnande och ger ett lugnt intryck. Maten är fräsch och god och det finns mycket att välja på. Veganskt.

Datum för besöket: februari 2020
Tack D14EEninab
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Koriander i hela maten!! Beställ isåfall utan falafel, gratis bröd vilket var gott, men annars inte värt priset

Datum för besöket: juli 2020
Tack NorthStar787562

Resenärer som tittade på Hälsocafet Mahalo tittade också på

Besökt Hälsocafet Mahalo? Berätta vad du tyckte!