“Corona osäkert och otrevliga”
Omdöme om Hälsocafet Mahalo

Hälsocafet Mahalo
Rankad som nr 39 av 149 Smått och gott i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 29 december 2020

Jag och två vänner stod i kö 20 min, när vi väl kom fram till kassan fick vi inte ens beställa utan blev tillsagda att först ha hittat ett bord. Vi ställde oss då åt sidan och väntade, men nåt ett bord blev ledigt hade de gett bort det till paret bakom oss! Vi väntade ytterligare och tillslut sa de till oss (som va där först!) att gå ut! Vi frågade hur de tänkte att vi skulle få ett bord om vi stod utomhus och hennes svar var att ”de inte riktigt hade nåt system!”. Otrevliga och icke Corona vänligt

Datum för besöket: december 2020
Tack O9815YNisabelleb

Omdömet skrevs 13 oktober 2020

Vårat favoritställe i Stockholm. Miljön är väldigt välkomnande och ger ett lugnt intryck. Maten är fräsch och god och det finns mycket att välja på. Veganskt.

Datum för besöket: februari 2020
Tack D14EEninab
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Koriander i hela maten!! Beställ isåfall utan falafel, gratis bröd vilket var gott, men annars inte värt priset

Datum för besöket: juli 2020
Tack NorthStar787562
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

En trevlig lunch med dottern. Vi åt Knivsöder, en glasnudelsallad. Gott i sommarvärmen. En mycket trevlig innergård att sitta på.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 57carinac
Omdömet skrevs 27 maj 2020

Bor nån minut från stället och besökt dom frekvent senaste åren. Maten var fantastiskt förut men senaste 5-6 gångerna jag varit där har alla i sällskapet varit besvikna. Ofta får man kall mat som inte heller ser helt aptitlig ut. Personalen verkar stressad och hinner inte med gästerna. Vi har provat det mesta på menyn i lunchväg och maten har inte hållit måttet någon gång. Synd ! Varit ett favoritställe länge men nu kommer vågar vi inte komma tillbaka på ett bra tag.

Datum för besöket: maj 2020
Tack Celina D

Resenärer som tittade på Hälsocafet Mahalo tittade också på

Besökt Hälsocafet Mahalo? Berätta vad du tyckte!