“Födelsedags lunch med älskade dotter”
Omdöme om Ljunggren

Ljunggren
Boka med
Spara upp till 30°% när du bokar online *
Ljunggren har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 499 av 3 516 Restauranger i Stockholm
Kök: Sushi, Asiatiskt
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Sodermalm Borough
Omdömet skrevs 29 november 2017 från mobil enhet

Vi hängde på låset till denna suveräna o trevliga restaurang. Trevligt bemötande o öppet till köket så man ser när kockarna arbetar. Vi tog dagens lunch med lax o japansk potatissallad. Så gott!! Denna restaurang rekommenderas varmt! Och man går gärna tillbaka för de goda smakerna.

Datum för besöket: november 2017
Tack mirmiran

Omdömet skrevs 10 november 2017 från mobil enhet

Ljunggren är en god, trevlig och spännande restaurang!

God och spännande asiatisk mat, exotiskt (men inte konstig mat) och väldigt gott.
Det går ganska snabbt att få maten.

Vänlig personal, dock var det klumpigt av kyparen att servera mig som minderårig en läsk med 4% alkohol. Klart olämpligt!

Trevlig miljö och atmosfär, dock kan det bli trångt och hög ljudvolym.
Borden är ganska små, men det fungerar.
Inte den bästa restaurangen att gå till med små barn, just på grund av att det är trångt.
Trevliga toaletter finns.

Då Ljunggrens är en populär restaurang, är det en väldigt bra idé/nödvänligt att boka bord.

Ljunggrens ligger i Brunogallerian, på Götgatsbacken, på Södermalm.

Jag kan varmt rekommendera Ljunggrens!

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Isepise
Omdömet skrevs 12 oktober 2017

Allt möjligt från Asien, gott trevligt och ganska dyrt.
Många små rätter om man vill smaka av mycket olika saker.

Datum för besöket: september 2017
Tack CaptainFrost
Omdömet skrevs 17 september 2017 från mobil enhet

God och enkel sushi. Trevlig personal men högljudd miljö. Vi hade bokat för 9 och trängde oss runt ett bord för nog 7, så trångt.

Datum för besöket: september 2017
Tack Almgren4711
Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Mkt trevlig sushirestaurang!
Svenska råvaror som gös och röding. Fint serverat och jättegott. Lite mer än vanlig sushi. Helt enkelt sushi med twist!
Bra och uppmärksam betjäning.

Datum för besöket: juli 2017
Tack gunnarn2013

Resenärer som tittade på Ljunggren tittade också på

Besökt Ljunggren? Berätta vad du tyckte!